W dniu 11 grudnia 2018r. Burmistrz Pasłęka w obecności Pana Mariusza Ficak, Przewodniczącego Komisji Skarg Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Pasłęku, podpisał   umowę  na opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. „Przebudowa dróg powiatowych nr 2189N ul. Augustyna  Steffena i nr 2182 N ul. Osińskiego wraz z infrastrukturą” w Pasłęku. Wykonawcą prac projektowych na zadaniu jest Pracownia Projektowo-Konsultingowa Dróg i Mostów „DROMOS” Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Polnej 1b/10 w Olsztynie. Z ramienia  biura projektowego umowę podpisali  Pan Krzysztof Kozak  Prezes Zarządu oraz  Pan Mirosław  Piotrowski  Wiceprezes Zarządu.  Koszt prac projektowych wyniesie 186 345,00 zł  brutto.  Termin opracowania dokumentacji upływa w dniu  30.10.2019r. Celem zadania jest  opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej  dla realizacji przedsięwzięcia  pn.:  „Przebudowa dróg powiatowych nr 2189N ul. Augustyna  Steffena i nr 2182 N ul. Osińskiego wraz z infrastrukturą” w Pasłęku. Zakres zadania obejmuje ul. Augustyna Steffena, ul. ks. Franciszka Osińskiego w Pasłęku (drogi powiatowe dz. nr 82/1, 82/2, 86, 89) oraz bezpośrednio przyległe drogi gminne (dz.nr 39, 29/22, 29/19, 29/28, 26,25, 21/1, 14/1, 16, 102/2, 98/42 i 90) w Pasłęku. Na  wykazanym terenie niezbędna jest  przebudowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej, sieci burzowej i oświetlenia drogowego a co się z tym wiąże również przebudowa nawierzchni jezdni i chodników.

Oprac.: M. Sidor