alejkaW dniu 2 sierpnia 2013 r. Urząd Miejski w Pasłęku ogłosił przetarg nieograniczony na realizację III etapu inwestycji w zakresie remontu alejek na cmentarzu komunalnym w Pasłęku przy ul. Augustyna Steffena.

W ramach inwestycji po stronie lewej cmentarza komunalnego wykonane zostaną alejki o nawierzchni z kostki betonowej uszlachetnionej oraz o nawierzchni szrotowej (granitowej). Ponadto dokonana zostanie adaptacja zieleni, zostaną wykonane trawniki dywanowe oraz nasadzone krzewy i drzewa ozdobne.

Realizacja powyższej inwestycji poprawi walory estetyczne miejsca pochówku naszych bliskich oraz komfort korzystania z terenu cmentarza przez osoby odwiedzające teren cmentarza komunalnego.

Wykonawca zostanie wyłoniony w trybie przetargu nieograniczonego, kryterium wyboru jest najniższa cena wykonania 1 metra kwadratowego nawierzchni. Oznacza to, iż wybrany wykonawca zobowiąże się do wykonania jak największej długości alejek za cenę 207.700 zł.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Pasłęku (www.paslek-um.bip-wm.pl).

 

 


 

W dniu 19.08.2013 r. w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nastąpiło publiczne otwarcie ofert w przetargu nieograniczonym na remont alejek na cmentarzu komunalnym. Złożone zostały 2 oferty od następujących wykonawców:
1. „DOMLUX” Handel Materiałami Budowlanymi - Usługi Stefan Zieliński;
2. „TRAKT” W. Szyszka Sp. Jawna.
Kryterium wyboru stanowiła najniższa cena wykonania 1 metra kwadratowego nawierzchni. Wybrany wykonawca (DOMLUX) zobowiązał się do wykonania 1 m/2 nawierzchni za cenę 201,10 zł brutto. Druga oferta (TRAKT) została odrzucona.
Z uwagi na fakt, iż w budżecie Gminy Pasłęk na realizację tej inwestycji przeznaczono kwotę 207.700 zł, wykonawca wykona 1.032,82 m/2 nawierzchni.
Inwestycja zrealizowana zostanie do dnia 31.10.2013 r.

 

 



podpisanie umowy alejki na cmentarzuDnia 3 września 2013 r. w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Pasłęka Burmistrz Pasłęka dr Wiesław Śniecikowski wraz z właścicielem przedsiębiorstwa „DOMLUX” Panem Stefanem Zielińskim podpisali umowę na realizacją zadania inwestycyjnego polegającego na: Remoncie alejek na cmentarzu komunalnym w Pasłęku przy ul. Augustyna Steffena – Etap III.
Prace rozpoczną się w terminie 7 dni od daty podpisania umowy oraz zakończą się do dnia 31.10.2013 r. Zakres robót obejmuje wykonanie 1.032,82 m/2 nowej nawierzchni z kostki betonowej uszlachetnionej i szrotowo-granitowej wraz z adaptacją zieleni (trawniki, krzewy i drzewa ozdobne).


 

p1110568
p1110568 p1110568
p1110569
p1110569 p1110569
p1110570
p1110570 p1110570
p1110571
p1110571 p1110571


 

Dnia 29 października 2013r. wykonawca robót, przedsiebiorstwo "DOMLUX", zgłosiło zakończenie robót związanych z realizacją inwestycji pn. "Remont alejek na cmentarzu komunalnym przy ul. Augustyna Steffena - Etap III". W dniu 31 października odbył się komisyjny odbiór robót, w którym udział brali: przedstawiciel wykonawcy, inspektor nadzoru oraz pracownicy Urzędu Miejskiego w Pasłęku. Zakres robót zgodnie z umową z dnia 3 września 2013r. obejmował wykonanie 1.032,82 m2 nowej nawierzchni z kostki betonowej uszlachetnionej i szrotowo-granitowej wraz z adaptacją zieleni (trawniki, krzewy i drzewa ozdobne).

p1110709
p1110709 p1110709
p1110711
p1110711 p1110711
p1110712
p1110712 p1110712
p1110713
p1110713 p1110713
p1110714
p1110714 p1110714
p1110715
p1110715 p1110715
p1110717
p1110717 p1110717
p1110718
p1110718 p1110718
p1110720
p1110720 p1110720
p1110721
p1110721 p1110721
p1110723
p1110723 p1110723
p1110724
p1110724 p1110724
p1110725
p1110725 p1110725