W dniu 2 sierpnia 2013 r. Urząd Miejski w Pasłęku ogłosił przetarg nieograniczony na realizację III etapu inwestycji w zakresie remontu alejek na cmentarzu komunalnym w Pasłęku przy ul. Augustyna Steffena.
W ramach inwestycji po stronie lewej cmentarza komunalnego wykonane zostaną alejki o nawierzchni z kostki betonowej uszlachetnionej oraz o nawierzchni szrotowej (granitowej). Ponadto dokonana zostanie adaptacja zieleni, zostaną wykonane trawniki dywanowe oraz nasadzone krzewy i drzewa ozdobne.
Realizacja powyższej inwestycji poprawi walory estetyczne miejsca pochówku naszych bliskich oraz komfort korzystania z terenu cmentarza przez osoby odwiedzające teren cmentarza komunalnego.
Wykonawca zostanie wyłoniony w trybie przetargu nieograniczonego, kryterium wyboru jest najniższa cena wykonania 1 metra kwadratowego nawierzchni. Oznacza to, iż wybrany wykonawca zobowiąże się do wykonania jak największej długości alejek za cenę 207.700 zł.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Pasłęku (www.paslek-um.bip-wm.pl).
W dniu 19.08.2013 r. w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nastąpiło publiczne otwarcie ofert w przetargu nieograniczonym na remont alejek na cmentarzu komunalnym. Złożone zostały 2 oferty od następujących wykonawców:
1. „DOMLUX” Handel Materiałami Budowlanymi - Usługi Stefan Zieliński;
2. „TRAKT” W. Szyszka Sp. Jawna.
Kryterium wyboru stanowiła najniższa cena wykonania 1 metra kwadratowego nawierzchni. Wybrany wykonawca (DOMLUX) zobowiązał się do wykonania 1 m/2 nawierzchni za cenę 201,10 zł brutto. Druga oferta (TRAKT) została odrzucona.
Z uwagi na fakt, iż w budżecie Gminy Pasłęk na realizację tej inwestycji przeznaczono kwotę 207.700 zł, wykonawca wykona 1.032,82 m/2 nawierzchni.
Inwestycja zrealizowana zostanie do dnia 31.10.2013 r.
Dnia 3 września 2013 r. w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Pasłęka Burmistrz Pasłęka dr Wiesław Śniecikowski wraz z właścicielem przedsiębiorstwa „DOMLUX” Panem Stefanem Zielińskim podpisali umowę na realizacją zadania inwestycyjnego polegającego na: Remoncie alejek na cmentarzu komunalnym w Pasłęku przy ul. Augustyna Steffena – Etap III.
Prace rozpoczną się w terminie 7 dni od daty podpisania umowy oraz zakończą się do dnia 31.10.2013 r. Zakres robót obejmuje wykonanie 1.032,82 m/2 nowej nawierzchni z kostki betonowej uszlachetnionej i szrotowo-granitowej wraz z adaptacją zieleni (trawniki, krzewy i drzewa ozdobne).
Dnia 29 października 2013r. wykonawca robót, przedsiebiorstwo "DOMLUX", zgłosiło zakończenie robót związanych z realizacją inwestycji pn. "Remont alejek na cmentarzu komunalnym przy ul. Augustyna Steffena - Etap III". W dniu 31 października odbył się komisyjny odbiór robót, w którym udział brali: przedstawiciel wykonawcy, inspektor nadzoru oraz pracownicy Urzędu Miejskiego w Pasłęku. Zakres robót zgodnie z umową z dnia 3 września 2013r. obejmował wykonanie 1.032,82 m2 nowej nawierzchni z kostki betonowej uszlachetnionej i szrotowo-granitowej wraz z adaptacją zieleni (trawniki, krzewy i drzewa ozdobne).